Data e postimit: 2015-05-16 12:16:38
Lexime: 3864
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Paqartësia e tepërt,vie shkaku i mosdijes së bashkëbiseduesve !

Vepra te ngjashme
Autori: Alessia Cuni · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Familja ime  Sepse e duam njeri-tjetrin, sepse ne kujdesemi për veten, sepse jemi bashkë asgjë nuk është e ndërlikuar. Sepse me një puthje, me nje pamje, gjithçka ndodh si nje perralle. Sepse nëse jemi bashkë, ne formojmë nje b...
Autori: Alessia Cuni · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Familja ime  Sepse e duam njeri-tjetrin, sepse ne kujdesemi për veten, sepse jemi bashkë asgjë nuk është e ndërlikuar. Sepse me një puthje, me nje pamje, gjithçka ndodh si nje perralle. Sepse nëse jemi bashkë, ne formojmë nje b...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
2 Fëmijët Luanin bashkë Në shkollë shkonin Castet më të bukura Bashkë i kalonin Momentet që kalonin Ishin të mahnitshme Suksesi në shkollë S'u mungoi atyre Dashuria ndaj prindërve Ishte si k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në klasën e shtatë Në klasën e shtatë Shkon një djal me emrin Floriani Familja shpesh e thërrasin Jani ,o jani E tani për një mend Unë do t'iu tregoj Floriani është i sjellshëm Të gjithë e donë Ai k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fëmijët në dimër Shumë fëmijë në dimër Mblodhen në fshat Dalin në kodër Që të rrëshqasin Të bëjnë lodër Rrëshqasin me saja Rrëshqasin me ski Fryente veriu Me fuqi Bora kishte mb...
Autori: Andrea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: peisazhi i agimit
Shikoje këtë ditë ! Se në të është jeta, vetë kuptimi i jetës Në periodën e saj të shkurtër qëndrojnë Të gjitha të vërtetat dhe thelbi ekzistencës sonë: Kënaqësia shpirtrore e rritjes sonë, Madhështia e veprimit dhe përparim...
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shoqeria
Ditari im N’ditarin tim hedh mendimet e mia është miku im,me të bisedoj çdo ditë Aty janë t’gjitha t’fshehtat e zemrës sime Është miku im sekret që m’di t’gjitha fshetësitë n’rreshtat e tij mban gëzimet e mia dhe kur unë ...
Autori: homeri · Lloji: Anekdota · Tema: anekdota shqiptare
Në një ndejë në Mal të Zi, Mark Milnai i thotë Ali pashë Gucisë: - Ju shqiptarët jini sikur dhitë e egra. A i ke parë dhitë e egra, njëra në atë rrëpirë, tjetra në rrëpirën përball thërasin e bërtasin se nuk u rrihet ve...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Hidhërimi i tepërt ,në fund del gëzim !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Punësimi është jorgani i të varfërve ! 2.Miqësia e tepërt kalon në armiqësi !
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Në dashuri të madhe janë dy ëndrra që takohen dhe në bashkëpunim i arratisen krejt realitetit"
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: ardijona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodija e fjalve të nënës
Mami e bukur Shpirti im, Shumë të dua Dielli im. 2. Bashkë me babin Të pres te dera, Kur del ti Sikur vjen vera. 3.jam e vogël skam fuqi por kam zemr që të don ty.




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com